Handelsbetingelser for private kunder (B2C)
1. Generelle oplysninger
Disse handelsbetingelser finder anvendelse på private kunders køb af varer på webshoppen af Flashforge Denmark (flashforge.dk). Flashforge.dk ejes af:
Tura Scandinavia AB
Bregnerødvej 132
DK3460 Birkerød
Telefonnummer: (+45) 48 18 78 81
Mailadresse: info@flashforge.dk
CVR-nummer: 28120273
Som kunde har du indgået en bindende
købsaftale med os, når du har lagt en vare/flere varer i din indkøbskurv,
har accepteret vores handelsbetingelser og har afgivet din bestilling (det vil
sige gennemført din betaling).
Aftaler mellem private kunder, der bruger vores webshop på dansk, og Tura Scandinavia AB indgås på dansk.
2. Oplysninger om bestillingsforløbet på Flashforge.dk
Alle priser i vores produktkatalog vises inklusive moms og eksklusive eventuelle leveringsomkostninger.
Sådan handler du hos os:
Aftalen med Flashforge.dk indgås endeligt, når du gennemfører betalingen. Når bestillingen er gennemført, vises en kvittering for din ordre på skærmen, der kan printes ud. Du modtager også en kvittering til den angivne e-mailadresse.
3. Betalingsvilkår
Vores kunder kan betale med de mest anvendte betalingskort, det vil sige Dankort, Visa-Dankort, Visa, Mastercard og Maestro. Online betalinger sker gennem QuickPay, som er en sikker digital betalingsløsning for ovenstående betalingskort. Alle online betalinger håndteres via en sikker internetforbindelse (https). De indtastede oplysninger krypteres (SSL) og kan ikke læses af tredjeparter.
Vi opfylder alle krav, som QuickPay stiller til sikkerhed. Det betyder, at kundernes personfølsomme oplysninger beskyttes, og at vi på intet tidspunkt har adgang til dine kortoplysninger.
Det angivne beløb hæves først på din konto, når varerne sendes fra vores lager. Der bliver ikke trukket et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Der opkræves ikke gebyr ved privatkunders online betaling på vores webshop.
Reservation af køb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserves på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) Pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Hvis du har spørgsmål til vores betalingsvilkår, eller om vores håndtering af personfølsomme oplysninger, kan du kontakte os på info@flashforge.dk. Vi besvarer henvendelser så hurtigt som muligt.
4. Bestilling
På Flashforge.dk kan du udelukkende bestille varer via vores website. Det er kun muligt at bestille varer, som vi har på (fjern-)lager. Hvis du har spørgsmål til varer fra Flashforge, som ikke haves på lager, eller ikke tilbydes på vores webshop, er du velkommen til at kontakte os.
5. Priser
Alle priser i vores varekatalog vises inkl. moms og andre afgifter. Vores priser er dagspriser. Ved bestilling af varer til udlandet lægges dertil forsendelsesomkostninger. Vi forbeholder os ret til at ændre priserne i takt med eksterne pris- og kurs-ændringer. Der gives ekstra rabatter i visse tilfælde, herunder større leverancer og leveringsaftaler m.m.
Priserne gælder, hvis ikke andet er angivet, for 1 stk.
Vi bestræber os på at gøre alt vi kan for at forene god service med billige priser. Vi gennemgår løbende vores priser og justerer også priserne nedad.
6. Fragtomkostninger
Vi leverer til destinationer i Danmark, Sverige, Finland og Norge. Kontakt os venligst, hvis du ønsker levering til en international destination (info@flashforge.dk). Især ved bestillinger af 3D printere til udlandet, bedes kunden om at kontakte os med hensyn til at finde den mest fordelagtige løsning.
I Danmark leverer vi fortrinsvis med Bring, men anvender også andre fragtselskaber. Ved internationale leveringer kan vi tilbyde variable fragtpriser, som udmåles i forhold til den pågældende ordrestørrelse og vægt.
7. Levering
Ordre foretaget inden kl. 10.00 behandles normalt samme dag, såfremt de bestilte varer er på lager. Vores forsendelser er typisk ude dagen efter bestilling (gælder leveringer inden for Danmark). Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende afsender varer på hverdage.
8. Fortrydelsesret
Som privatkunde har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Flashforge.dk
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:
i) har modtaget din vare
ii) har fået den sidste vare i fysisk besiddelse, hvis der er tale om en
bestilling af forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres
enkeltvis
iii) har fået det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, hvis
der er tale om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier
eller dele.
Vi opfordrer til, at du kontakter vores kundeservice på e-mail: info@flashforge.dk, hvis du overvejer at fortryde dit køb pga. problemer med din 3D printer. Måske kan vores ingeniører hjælpe dig med at få den brugeroplevelse, som du forventer.
Hvis du alligevel vil fortryde dit køb, skal du give skriftlig meddelelse herom inden 14 dage fra modtagelse af din ordre. Meddelelsen kan gives på e-mailadressen info@flashforge.dk. Send venligst en kopi af kvitteringen sammen med den vare, der returneres. Du bedes også om at sende et udfyldt fortrydelsesformular, som du finder som PDF her, eller i en tekstversion nederst i handelsbetingelserne for private kunder.
Det er ikke nok at nægte modtagelsen af varen. Kunden skal give tydelig meddelelse om at fortryde et køb.
Ydelser
Hvis du ønsker at få ydelsen leveret før fristen udløber, kan du give dit
udtrykkelige forudgående samtykke til, at leveringen begyndes, og at fristen
stopper, når ydelsen er fuldt leveret.[i]
I praksis betyder det, at din
fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret.
Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.
Hvis du har givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling for det arbejde, der allerede er leveret.
9. Fortrydelse af køb af varer
Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, skal du sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os om at fortryde dit køb.
Du skal bære de direkte udgifter i forbindelse med tilbageleveringen af varen, der skal returneres. Hvis der skal returneres en 3D printer hjælper vi gerne med at finde den mest fordelagtige måde at returnere printeren på.
Ved returneringer er det kundens ansvar at pakke varen forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet, hvor varen blev leveret til kunden.
Du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes andet end den håndtering, der er nødvendigt for at fastslå varens art, tilstand og funktioner. Sagt med andre ord, kan du prøve varen på samme måde, som det ville være muligt i en fysisk butik.
Hvis varen blev brugt på en måde, der går ud over den lige beskrevne anvendelse, betragter vi varen som brugt. Det betyder, at du ved fortrydelse af dit køb kun får en del eller intet af købsbeløbet retur. Hvor meget der overføres tilbage til dig, afhænger i dette tilfælde af den brugte vares handelsmæssige værdi.
For at kunne få hele købsbeløbet retur, må du dermed kun prøve varen på samme måde, som man kan i en fysisk butik. Det er muligt at afprøve varen, men den må ikke tages i egentlig brug.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du selvfølgelig det beløb, som du har indbetalt til os tilbage (medmindre der er sket en værdiforringelse - se ovenstående). I tilfælde af en værdiforringelse, som skyldes din omgang med varen, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig i forbindelse med den pågældende ordre, herunder eventuelt opkrævede fragtomkostninger.
Det gør vi uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om, at du fortryder dit køb. Vi gennemfører refunderingen med samme betalingsmetode, som du benyttede ved den oprindelige transaktion - medmindre du udtrykkeligt har indvilget til noget andet.
Vi tillader os at tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget returvaren - medmindre du har fremlagt belæg for at have returneret den.
Fortryder du dit køb skal varen sendes retur til:
Tura Scandinavia AB
Vindinggård Ringvej 1
7100 Vejle
Danmark
Vedlæg venligst en kopi af ordrebekræftelsen, når du returnerer en vare ifm. en fortrydelse af dit køb.
Har du sendt en vare retur ifm. fortrydelse af køb, vil du altid få tilsendt en e-mail, når vi har modtaget varen. I omtalte e-mail vil du få informationer om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse.
Særligt for ydelser
Har du givet dit samtykke[ii] til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve rimelige omkostninger for det arbejde, der allerede er leveret, dette kan inkludere materialer, arbejdstid og transporttid.
10. Returnering i tilfælde af fejl og mangler
Hvilke vilkår gælder, hvis der er noget galt med varen?
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du ved berettigede reklamationer enten kan få varen repareret, ombyttet, afslag i prisen eller pengene tilbage. Hvordan vi præcist forholder os til en reklamation, afhænger af den konkrete situation.
For at kunne modtage kompensation er det et krav, at reklamationen er berettiget, det vil sige at manglen ikke er opstået på grund af en fejlagtig brug af varen, eller på grund af en anden skadeforvoldende adfærd.
Fejl ved et produkt som følge af naturligt slid, overlast, mangelfuld betjening, hændeligt uheld, eller andre forhold, for hvilke køberen bærer ansvar, udgør ikke en mangel og er heller ikke dækket af garanti. Sliddele defineres blandt andet som bearings, rods og andre bevægelige dele. Hertil hører også de varme dele ved tilbudte 3D printere, herunder hotends, dyser, opvarmet emneplade samt tilhørende glas eller anden slags belægning.
Produktionsfejl dækkes efter Købelovens paragraffer. Henvendelse om evt. produktionsfejl rettes til vores kundeservice på e-mail info@flashforge.dk med gyldigt ordrenummer/faktura.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Kunder skal reklamere inden for "rimelig tid" efter at manglen ved varen blev opdaget. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter opdagelsen af manglen, vil reklamationen altid være rettidig.
Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af kvitteringen (typisk sendt som en elektronisk ordrebekræftelse).
Hvordan kan jeg sende varer retur?
Bemærk venligst, at vi ikke modtager pakker sendt per efterkrav.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger (gælder kun varer afsendt inden for Danmark). Når du skal reklamere og/eller returnere en vare købt i vores webshop skal dette gå gennem vores kundeservice. Det er normal procedure, at vores kundeservice sender en retur-fragtseddel, der skal påføres returpakken. Derefter kan pakken indleveres ved GLS.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Returvarer/reklamationer sendes til:
Tura Scandinavia AB
Vindinggård Ringvej 1
7100 Vejle
Danmark
Samtidig med at du returnerer varen, bedes du angive, hvad problemet med varen er, så detaljeret som muligt. Husk venligst at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage for at beskytte den mod transportskader. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Har du sendt en vare retur til reklamation, vil du altid få tilsendt en e-mail, når vi har modtaget varen. I omtalte e-mail vil du få informationer om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din reklamation.
11. Forcemajeure
Vi er fri for ansvar for enhver manglende, mangelfuld eller forsinket levering, der skyldes omstændigheder, som ligger uden for vores rimelige kontrolmuligheder, såsom krig, borgerkrig, offentlige restriktioner, import- eller eksportforbud, naturkatastrofer samt udbredt arbejdskonflikt, der ikke burde eller kunne have været forudset af parterne på tidspunktet for indgåelse af købsaftalen.
12. Mulighed for at klage over dit køb
Hvis du vil klage over dit køb hos os, skal du henvende dig til info@flashforge.dk. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevant nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldte. Du kan klage til Center for Klageløsning/Forbrugerklageævnet. Du kan indgive klagen via Klagerportalen af Nævnenes Hus her.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
13. Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Tura Scandinavia AB og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer
og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores
vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine
oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på flashforge.dk er Tura Scandinavia AB.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@flashforge.dk
14. Standardfortrydelsesformular
- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten
gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer
(*)/levering af følgende tjenesteydelser (*):
- Bestilt den (*)/modtaget den (*):
- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne):
- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse):
- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir):
- Dato:
(*)Det ikke relevante udelades
Tura Scandinavia AB, den 5. juli 2024
Handelsbetingelser for erhvervskunder (B2B)
Disse handelsbetingelser finder anvendelse på erhvervskunders køb af varer på webshoppen af Tura Scandinavia AB (flashforge.dk). Flashforge.dk ejes af:
Tura Scandinavia AB
Bregnerødvej 132
DK3460 Birkerød
Telefonnummer: (+45) 48 18 78 81
Mailadresse: info@flashforge.dk
CVR-nummer: 28120273
Enhver leverance af produkter fra os sker i henhold til nedenstående handelsbetingelser, medmindre disse er fraveget ved udtrykkelig skriftlig aftale.
Køberens angivelse af særlige vilkår i bestillingslisten/ordren m.v. anses ikke som fravigelse af nedenstående vilkår, medmindre vi skriftligt har accepteret disse.
Køber har indgået en bindende købsaftale med os, når de har lagt en vare / flere varer i indkøbskurven, accepteret vores handelsbetingelser og afgivet bestillingen.
Aftaler mellem erhvervskunder, der bruger vores webshop på dansk, og os indgås på dansk.
1. Købsaftale
Som erhvervskunde har du indgået en bindende købsaftale med os, når du har lagt en vare / flere varer i din indkøbskurv, har accepteret vores handelsbetingelser og har bekræftet din bestilling.
Erhvervskunder kan anmode om at lave særlige aftaler med tilpassede vilkår ved at kontakte vores kundeservice på info@flashforge.dk.
2. Priser
Som udgangspunkt vises alle priser på Flashforge.dk inklusive moms, medmindre andet er angivet. Det er dog muligt at skifte til en visning af prisen eksklusive moms.
Vi opkræver et kortgebyr på 1,95% for kunderne, der benytter erhvervskort. Betaling med Dankort er gebyrfrit.
Vores kundeservice (info@flashforge.dk) kan kontaktes for at indhente en liste over priser for vores produkter eksklusive moms.
Den endelige pris vil fremgå af fakturaen fra os, hvor prisen er tillagt den til enhver tid gældende moms, afgifter, eventuelle fragt og andre relevante gebyrer.
Vi forbeholder sig retten til at justere aftalte priser på ikke leverede varer i tilfælde af valutakursændringer, prisforhøjelser fra underleverandører, prisstigninger af råvarer, statsindgreb eller lignende forhold.
3. Betaling
Betaling sker via bankoverførsel eller kortbetaling, medmindre andet er blevet aftalt.
Hvis køberen ikke betaler købesummen i rette tid, er vi fra forfaldsdagen berettiget til at kræve en morarente med 1,5% per påbegyndt måned.
Køberen er uberettiget til at tilbageholde en del af købesummern som sikkerhed for opfyldelse af modkrav ved eventuelle andre leverancer. En sådan tilbageholdelse er ens med en væsentlig misligholdelse af købsaftalen.
4. Levering
Ordrer modtaget inden kl. 10.00 behandles samme dag, såfremt det ønskes af køberen.
Levering foregår normalt med Bring, men vi forbeholder os retten til frit at skifte fragtleverandør.
Medmindre andet aftales på forhånd sker levering DDP på adressen angivet af køberen.
En forsinkelse i forbindelse med levering af en bestilling giver ikke køberen ret til at annullere handlen.
Ved levering på paller skal kunden aflevere et tilsvarende antal byttepaller til fragtmanden. Ellers vil pallen/pallerne blive faktureret til køberen efterfølgende.
5. Transportskader
Modtager køberen varer, som har lidt skade
under transporten, skal denne skade dokumenteres fotografisk. Billeder af
skaden sendes i en e-mail til info@flashforge.dk med angivelse af, hvilke varer
der har lidt skade. Vores kundeservice behandler derefter sagen og arrangerer
en erstatningsleverance.
Klager over transportskader skal ske straks skaden er modtaget og varen skal
undersøges straks efter levering.
6. Ejendomsforbehold
Vi har ejendomsretten til enhver leverance indtil hele købssummen er blevet betalt.
7. Fortrydelsesret
Erhvervsdrivende har ingen fortrydelses ret.
8. Følgeskader / indirekte tab
Vi er over for køberen ikke ansvarlig for følgeskader eller indirekte tab, som udspringer af eller relaterer sig til en aftale, som reguleres af nærværende handelsbetingelser for erhvervskunder.
Vi er over for køberen ikke ansvarlig for eventuelle følgeskader eller indirekte tab, som relaterer sig til brugen af 3D printere (materialer, elektronik, mv.) med mindre andet følger af ufravigelig lovgivning.
9. Reklamationer
Erhvervskunder har ingen fortrydelsesret. Med hensyn til reklamationer fastsatter Flashforge Danmark en reklamationsfrist på 12 måneder fra modtagelsen af ordren. Krav, der vedrører mangler, forsinkelse, produktansvar, eller andre krav om erstatning skal meddeles skriftligt til os uden ugrundet ophold. Fragt i forbindelse med reklamationssager sker på egen regning.
Fejl ved et produkt som følge af naturligt slid, overlast, mangelfuld betjening, hændeligt uheld, eller andre forhold, for hvilke køberen bærer ansvar, udgør ikke en mangel og er heller ikke dækket af reklamationsretten. Sliddele defineres blandt andet som bearings, rods og andre bevægelige dele. Hertil hører også de varme dele ved tilbudte 3D printere, herunder hotends, dyser, opvarmet emneplade samt tilhørende glas eller anden slags belægning.
Vores ansvar for mangel ved produkter er begrænset til omleveringen af den mangelfulde vare. Det gælder dog kun i de tilfælde, hvor der er tale om en mangel ud fra ovenstående afgrænsning og så længe vi er blevet gjort opmærksom på manglen inden for kort tid efter leveringen af produktet. Kort tid defineres her som 'få dage'.
10. Force majeure
Vi er fri for ansvar for enhver manglende, mangelfuld eller forsinket levering, der helt eller delvist skyldes omstændigheder, som ligger uden for vores rimelige kontrolmuligheder, såsom krig, borgerkrig, offentlige restriktioner, import- eller eksportforbud, naturkatastrofer samt udbredt arbejdskonflikt, der ikke burde eller kunne have været forudset af parterne på tidspunktet for indgåelse af købsaftalen.
11. Delvis ugyldighed
Hvis en eller flere af bestemmelser i disse handelsbetingelser kendes ugyldige, ulovlige eller uigennemførlige, er det ikke ensbetydende med, at de øvrige bestemmelsers gyldighed, lovlighed eller gennemførlighed påvirkes eller forringes deraf.
12. Tvister
Enhver uenighed eller tvist mellem parterne om forståelsen eller rækkevidden af nærværende handelsbetingelser afgøres efter dansk ret. Enhver tvist, som ikke kan løses i mindelighed, skal indbringes ved Retten i Horsens.
13. Om vores 3D printere
Vi gør opmærksom på, at brugsvejledninger, safety data sheets, vejledninger og andre informative guides kan forekomme på andre sprog end dansk. Der vil dog altid være en engelsk manual til rådighed fra os eller producenten. Det er køberens eget ansvar at forsikre sig, at manualer, vejledninger og lignende forekommer på det ønskede sprog. Vi garanterer som minimum en manual på engelsk.
Brugen af 3D printere inden for erhverv SKAL foregå under opsyn for at forhindre skader. Her er der tale om skader på og omkring printeren, herunder omkringliggende genstande og lokaler. Hvis 3D printeren anvendes uden opsyn, vil dette altid medføre, at køberen bærer ansvar for skader som følge af fejlprint, nedbrud, brand mv.
Sker der en fejlprint skal printeren stoppes / slukkes, hvorefter fejlen udbredes.
Vi anbefaler at der bruges korrekt godkendt udsugning under brug af 3D print inden for erhverv. Dette øger sikkerheden for indendørsmiljøet omkring 3D printeren / 3D printerne og sikrer brugere mod ultrafine partikler. Det er den enkelte arbejdsgivers ansvar at vurdere behovet for mekanisk ventilation og eksterne lokaler for virksomhedens 3D printere. Arbejdstilsynet anbefaler, at printere står i et velventileret lokale eller stinkskab.
14. Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Tura Scandinavia AB og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer
og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne
og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine
oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på flashforge.dk er Tura Scandinavia AB
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@flashforge.dk
Tura Scandinavia AB, den 5. juli 2024